Vasco logo

Keukens Vasco gaat de uitdaging aan!

“Durf jij het aan?” Dat is de slogan van de nieuwste Vasco-campagne. Met Blind gekocht organiseren we een wedstrijd die zich baseert op de sterktes waar wij zo trots op zijn. De campagne is eenvoudig: je schrijft je in, stelt jezelf voor aan onze interieurexperts en maakt zo kans op een gloednieuwe keuken. Zonder deze op voorhand al gezien te hebben, weliswaar. Durf jij het aan?

Vasco vertrouwt blindelings op zijn sterktes

Vasco Keukens & Interieur maakt al 40 jaar lang keukens op maat. En het komt door deze jarenlange ervaring dat we met Blind Gekocht op de proppen kwamen: deze uitdaging is immers volledig gebaseerd op de sterktes waar wij dag in, dag uit op bouwen. De combinatie van onze jarenlange ervaring, onuitputtelijke kennis en uitmuntende service is er immers een om trots op te zijn.

“Allemaal goed en wel”, denk je misschien. “Maar hoe krijg ik daar écht bewijs van?” Aha. Met Blind Gekocht, natuurlijk. Met deze on- en offline campagne geven we iedereen de kans om blindelings te vertrouwen op onze sterkte(s). Met andere woorden: we gaan de uitdaging aan!

Vertrouw jij op de Vasco-experts?

Geef dan razendsnel je (blind) jawoord aan de Vasco-interieurexperts. Het is eenvoudig: schrijf je voor 21 januari in op blindgekocht.be, ontvang je unieke wedstrijdcode en ontdek of je een van de tien finalisten bent. Van elke finalist wordt een foto gemaakt die tot 12 februari zoveel mogelijk likes moet verzamelen. En de persoon met de meeste likes? Die krijgt de beloofde droomkeuken gratis thuis geplaatst, terwijl hij/zij op een heerlijk driedaags verblijf gestuurd wordt. Meespelen? 

Durf jij de uitdaging aan te gaan? 

Schrijf je dan nu in!

Created By Marbles